I huvudet på en Campaign Manager
Att vara Campaign Manager är att hantera och optimera alla kampanjer som går ut i nyhetsbrev via oss. Bea ger sina bästa tips.
Att vara Campaign Manager är att hantera och optimera alla kampanjer som går ut i nyhetsbrev via oss. Bea ger sina bästa tips.
I detta samarbete kan vi erbjuda en fantastiskt spännande annonsplattform med en kontext som erbjuder en fördjupad relation med användaren, säger Emma Björkman, marknadschef på CAPE Media
I april 2022 gjorde CAPE Media det obligatoriskt för alla medarbetare att ta ut friskvård under arbetstid, 30 minuter om dagen eller två och en halv timme fördelat på arbetsveckan hur man vill, men det är under arbetstid som räknas. Dessutom har alla anställda ett kostnadsfritt gymkort på Hälsokällan som ligger i samma hus som kontoret på Gärdet.
Gustav är affärsansvarig säljare och sedan årsskiftet även delägare i CAPE Media AB. Men efter att ha arbetat ett tag kände Gustav att han var redo att ta nästa steg i sin utveckling. Valet föll på en utbildning som skulle komma att stärka honom i
Seniordeal.se startades 2012 med målet att hjälpa Sveriges seniorer och pensionärer 55+ att spara pengar genom rabatter och erbjudanden. Sedan 2017 har bolaget arbetat med CAPE Media som säljpartner och nu förvärvar CAPE Media samtliga aktier i Seniordeal Sverige AB. – Sedan starten har vi
Samarbetet mellan Bonnier Publications och CAPE Media har pågått sedan 2013 och successivt utvecklats i takt med marknadens behov. Flaggskeppet Vi i Villa omsätter årligen ca 24 miljoner i regional försäljning hos CAPE Media och riksförsäljningen beräknas vara ungefär densamma. – Vi har jobbat tillsammans
Massfluencers VD, Nicolas Hasselström om samarbetet: ”Vi är superglada över detta. CAPE Media kommer i allt väsentligt vara vår säljstyrka i Sverige” Massfluencer är ett marknadsföringsteknikföretag som grundades i Singapore. Det är världens största marknadsföringsplattform för influencers och erbjuder kunder influencer marketing campaigns både lokalt
Många företag och organisationer, däribland publicister, har utmaningar med att nå ut digitalt. Samtidigt äger de stora databaser med uppgifter som skulle kunna gå att kapitalisera på. Digitala nyhetsbrev kan vara vägen till nya intäkter. Nyhetsbrevet kan bli en förlängning av andra produkter och dessutom
CAPE Media blir ny säljpartner åt Realtid som under året arbetat för att utveckla sitt erbjudande mot läsare och annonsörer. CAPE Media har funnits sedan 2001 och kommer framförallt att sköta försäljningen av Realtids EDR.
– Att anlita CAPE media ger resultat! Deras arbete har genom åren bidragit kraftigt till att öka vår omsättning. Vill man dessutom ha kul och känna sig trygg i att arbetet blir gjort så ska man arbeta med CAPE media.
En tidig morgon i januari 2011 klev jag in i det som redan då var ett väletablerat säljbolag med ett 20-tal olika projekt i uppdragsportföljen och cirka 25 mkr i försäljning.
Emma Björkman
Marknadschef
0704-97 38 24
emma.bjorkman@capemedia.se