NYHETER

Detta händer
hos oss

Senaste nyheterna

DAGENS DATUM
oktober 16, 2024 04:53
digitalt
Emma Björkman

GoFrendly hjälper kvinnor hitta nya vänner

I detta samarbete kan vi erbjuda en fantastiskt spännande annonsplattform med en kontext som erbjuder en fördjupad relation med användaren, säger Emma Björkman, marknadschef på CAPE Media

Intervju
Emma Björkman

Obligatorisk friskvård varje dag- förbättrad hälsa och energi

I april 2022 gjorde CAPE Media det obligatoriskt för alla medarbetare att ta ut friskvård under arbetstid, 30 minuter om dagen eller två och en halv timme fördelat på arbetsveckan hur man vill, men det är under arbetstid som räknas. Dessutom har alla anställda ett kostnadsfritt gymkort på Hälsokällan som ligger i samma hus som kontoret på Gärdet. 

Press
Emma Björkman

CAPE Media förvärvar Seniordeal.se

Seniordeal.se startades 2012 med målet att hjälpa Sveriges seniorer och pensionärer 55+ att spara pengar genom rabatter och erbjudanden. Sedan 2017 har bolaget arbetat med CAPE Media som säljpartner och nu förvärvar CAPE Media samtliga aktier i Seniordeal Sverige AB. – Sedan starten har vi

digitalt
Emma Björkman

Vi i Villa firar 65 år – nu växlar vi upp samarbetet

Samarbetet mellan Bonnier Publications och CAPE Media har pågått sedan 2013 och successivt utvecklats i takt med marknadens behov. Flaggskeppet Vi i Villa omsätter årligen ca 24 miljoner i regional försäljning hos CAPE Media och riksförsäljningen beräknas vara ungefär densamma. – Vi har jobbat tillsammans

digitalt
Emma Björkman

CAPE Media blir Massfluencers säljstyrka i Sverige

Massfluencers VD, Nicolas Hasselström om samarbetet: ”Vi är superglada över detta. CAPE Media kommer i allt väsentligt vara vår säljstyrka i Sverige” Massfluencer är ett marknadsföringsteknikföretag som grundades i Singapore. Det är världens största marknadsföringsplattform för influencers och erbjuder kunder influencer marketing campaigns både lokalt

digitalt
Emma Björkman

Så kan nyhetsbrevet ge publicisterna nya intäkter

Många företag och organisationer, däribland publicister, har utmaningar med att nå ut digitalt. Samtidigt äger de stora databaser med uppgifter som skulle kunna gå att kapitalisera på. Digitala nyhetsbrev kan vara vägen till nya intäkter. Nyhetsbrevet kan bli en förlängning av andra produkter och dessutom

Medier
Emma Björkman

Realtid väljer CAPE Media för EDR

CAPE Media blir ny säljpartner åt Realtid som under året arbetat för att utveckla sitt erbjudande mot läsare och annonsörer. CAPE Media har funnits sedan 2001 och kommer framförallt att sköta försäljningen av Realtids EDR.

Intervju
Julius Wihlke

10 år som utmanare

En tidig morgon i januari 2011 klev jag in i det som redan då var ett väletablerat säljbolag med ett 20-tal olika projekt i uppdragsportföljen och cirka 25 mkr i försäljning.

FÖR PRESSFRÅGOR:

Kontakta:

Emma Björkman
Marknadschef
0704-97 38 24
emma.bjorkman@capemedia.se

Har du en förfrågan om ett uppdrag, eller vill du köpa våra tjänster?